Rotary Zandzegge

We ontmoeten elkaar om de week tijdens onze vaste clubavonden. We eten met elkaar, waarna een programma volgt. Dit bestaat uit een jobtalk, een levensbericht, een verhaal van een externe spreker of een gespreksavond naar aanleiding van een thema, dilemma of film. Er vinden ook bedrijfsbezoeken plaats, business lunches, running dinner en andere externe activiteiten. Daarnaast verrichten we activiteiten ten behoeve van de lokale gemeenschap, zoals een lunch en/of concert(je) voor ouderen, activiteiten voor de Voedselbank en leveren we vrijwilligers voor de ALS-Lenteloop.

In december organiseren we al een aantal jaren met Rotaryclub De Bilt-Bilthoven een kerstconcert, waarvan de opbrengst gaat naar een goed doel.

Naast een lokaal doel, ondersteunen we voor een aantal jaren een internationaal goed doel waarbij vrouwen en/of kinderen gebaat zijn.

• Stichting Met je Hart
  • Buddha Smile School

Daarnaast zetten we ons in voor lokale initiatieven zoals Stichting Met je Hart, de Voedselbank, de ALS Lenteloop. Ook onderhouden we contacten met buitenlandse vrouwelijke Rotaryclubs.