Over ons

Rotaryclub Bilthoven Zandzegge is een inspirerende club vrouwen, die deel uit maakt van het wereldwijde Rotary netwerk. We zetten ons in voor een betere samenleving zowel lokaal als internationaal.

Lees meer over ons

Wat we doen

We ontmoeten elkaar om de week tijdens onze vaste clubavonden. We eten met elkaar, waarna een programma volgt. Dat kan een jobtalk, een levensbericht, een verhaal van een externe spreker of een gespreksavond naar aanleiding van een thema, dilemma of film zijn. Er vinden ook bedrijfsbezoeken plaats, business lunches, running dinner en andere externe activiteiten. Naast dat we elkaar inspireren, geven we ook invulling aan het gedachtegoed van Rotary: people of action. We zetten ons op allerlei manieren maatschappelijk in voor de gemeenschap (vaak lokaal) en halen geld op waarmee we lokale en internationale goede doelen steunen. Doelen die zich overwegend inzetten voor kwetsbare vrouwen en kinderen.

Meer lezen over wat we doen